Nowy i30 N Pierwszy model sportowej linii N

 
 
 
 
Wizualizacje mogą się różnić od właściwego produktu.
 

ZALETY

Codzienny samochód
sportowy.

Dopracowany na torze Nürburgring, z silnikiem o mocy do 275 KM
i znakomitymi właściwościami jezdnymi.
Nowy i30 N jest gotowy do wyzwań na każdej drodze - tak jak Ty!
Każdego dnia będziesz czuć się jak kierowca wyścigowy.

Zaprojektowany do
działania.

Nowy i30 N opracowano z uwzględnieniem trzech aspektów: pokonywanie zakrętów, możliwości na torze
i codzienne użytkowanie, których wspólnym mianownikiem jest wyjątkowa satysfakcja z jazdy.

Pewny siebie.

Wyrazisty przedni zderzak z powiększonymi wlotami powietrza i kaskadowy grill zdradzają jego sportowy charakter. Nowy i30 N został wyposażony w 19-calowe felgi z wytłoczonym logo N oraz doskonałe hamulce z czerwonymi zaciskami.

Sportowy charakter

Uwagę zwraca także aerodynamiczny tylny spoiler z trójkątnym światłem STOP oraz podwójny sportowy wydech. Nowy niebieski lakier Performance Blue jest inspirowany kolorystyką aut Hyundai Motorsport.

Wnętrze
auta rajdowego

Ergonomiczne wnętrze nowego i30 N zaprojektowano przede wszystkim z myślą o kierowcy tak, aby prowadzenie auta zapewniało najwyższy komfort jazdy oraz intuicyjną kontrolę nad pojazdem. Sportowe, kubełkowe fotele zapewniają komfort i wygodę podczas jazdy.

Hyundai i30 N - wszystko na czym Ci zależy.

Słodki dźwięk silnika.

Wykorzystaj w pełni moc nowego i30 N i wsłuchaj się w dźwięk silnika o mocy aż 275 KM.

Naciśnij poniższe ikony i sprawdź!
Wybór trybu jazdy.

Aby każdy pokonany kilometr wywoływał uśmiech na Twojej twarzy, wystarczy dopasować styl jazdy do Twojego nastroju.
Różne tryby jazdy zmieniają charakter pracy samochodu dostosowując parametry silnika i amortyzatorów,
układ kierowniczy, system stabilizacji toru jazdy (ESC) oraz międzygaz.

N-Kontrola
trakcji
i stabilności jazdy

Opracowany przez nas system, N-Kontrola trakcji
i stabilności jazdy, jest jak dobry pilot,
który wspomoże Cię, gdy będziesz tego potrzebować.
Możesz także całkowicie go wyłączyć,
aby odczuwać czystą przyjemności z jazdy.
N-System
ułatwiający pokonywanie zakrętów

Elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy
o ograniczonym poślizgu podnosi przyczepność
i umożliwia pokonywanie zakrętów z większą prędkością,
co przekłada się na większą przyjemność jazdy.
Asystent
zapobiegania zderzeniu
czołowemu (FCA)

System działa w trzech etapach.
W pierwszym, dzięki czujnikom kamer,
wysyła sygnały wizualne i dźwiękowe,
aby ostrzec o potencjalnej kolizji
z pojazdem jadącym z przodu.
W drugim etapie kontroluje siłę hamowania.
W trzecim uruchamia system hamowania,
aby zminimalizować ryzyko lub skutki zderzenia.
Nawigacja
z 8-calowym ekranem dotykowym

System nawigacji obejmuje program aktualizacji MapCare,
dzięki czemu wszelkie niezbędne informacje dotyczące
jazdy są wyświetlane na wygodnym,
centralnie umiejscowionym 8-calowym wyświetlaczu.
  • Pakiet wyposażenia
    N Base.

    Zapierające dech w piersiach osiągi i30 N są dostarczane przez wysoce responsywny
    silnik o pojemności 2.0 litra z bezpośrednim wtryskiem o mocy 250 KM lub 275 KM.



    18-calowe felgi
    aluminiowe

    • Możliwość wyboru trybu jazdy ECO/NORMAL/SPORT/N/CUSTOM
    • Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy
    • Zawieszenie regulowane elektronicznie (ECS)
    • System kontroli trakcji i stabilizacji pojazdu (ESC)
    • System utrzymywania pasa ruchu (LKAS)
    • Międzygaz
    • Podwójny układ wydechowy
    • Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna z systemem odparowywania
    • Opony Michelin Pilot Super Sport
    • Radio z RDS, 5” kolorowym ekranem dotykowym
  • Pakiet wyposażenia N.

    Zapierające dech w piersiach osiągi i30 N są dostarczane przez wysoce responsywny
    silnik o pojemności 2.0 litra z bezpośrednim wtryskiem o mocy 250 KM lub 275 KM.



    18-calowe felgi
    aluminiowe

    • Możliwość wyboru trybu jazdy ECO/NORMAL/SPORT/N/CUSTOM
    • Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy
    • Zawieszenie regulowane elektronicznie (ECS)
    • System kontroli trakcji i stabilizacji pojazdu (ESC)
    • System utrzymywania pasa ruchu (LKAS)
    • Międzygaz
    • Podwójny układ wydechowy
    • Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna z systemem odparowywania
    • Opony Michelin Pilot Super Sport
    • System informujący o znakach ograniczenia prędkości (SLIF)
    • Tylna belka usztywniająca
    • Nawigacja z 8” kolorowym ekranem dotykowym
  • Pakiet wyposażenia
    N Performance.

    Zapierające dech w piersiach osiągi i30 N są dostarczane przez wysoce responsywny
    silnik o pojemności 2.0 litra z bezpośrednim wtryskiem o mocy 250 KM lub 275 KM.



    19-calowe felgi
    aluminiowe

    • Możliwość wyboru trybu jazdy ECO/NORMAL/SPORT/N/CUSTOM
    • Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy
    • Zawieszenie regulowane elektronicznie (ECS)
    • System kontroli trakcji i stabilizacji pojazdu (ESC)
    • System utrzymywania pasa ruchu (LKAS)
    • Międzygaz
    • Podwójny układ wydechowy
    • Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna z systemem odparowywania
    • Opony Pirelli P Zero
    • System informujący o znakach ograniczenia prędkości (SLIF)
    • Elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy przedniej osi
    • Tylna belka usztywniająca
    • Nawigacja z 8” kolorowym ekranem dotykowym
    • Tapicerka skórzana (elementy wykonane ze skóry ekologicznej i zamszu)
    • Podgrzewane przednie fotele i kierownica
    • System ładowania bezprzewodowego
  • Maksymalna moc silnika

    200 KM

  • Maksymalna moc silnika

    200 KM

  • Maksymalna moc silnika

    225 KM

STYLISTYKA

Wygląd zewnętrzny

  • więcej Przedni zderzak
    i kaskadowy grill
    więcej Nowoczesne
    światła LED
    więcej Światła LED
    do jazdy dziennej
    • Przedni zderzak
      i kaskadowy grill
      Przód modelu i30 N ma sportową, wyrazistą stylistykę, dzięki poszerzonym wlotom powietrza, które poprawiają chłodzenie hamulców oraz aerodynamikę pojazdu. Dominującym elementem z przodu samochodu jest kaskadowy grill i sygnowanym znakiem N.
    • Nowoczesne
      światła LED
      Wygląda świetnie i pozwala lepiej widzieć. Nowy i30 N wyposażony został w przednie reflektory LED, które gwarantują doskonałą widoczność oraz znakomity wygląd.
    • Światła LED
      do jazdy dziennej
      Poziome światła LED do jazdy dziennej zostały umiejscowione nad wlotami powietrza w przednim zderzaku.
  • więcej Charakterystyczne
    boczne detale
    więcej Sportowe
    felgi N
    • Charakterystyczne
      boczne detale
      Czarne błyszczące lusterka i progi to kontrastowe elementy dodające elegancji.
    • Sportowe felgi N Nowy i30 N posiada poszerzone nadkol , do których idealnie pasują 18- lub 19-calowe felgi z charakterystycznym logo N.
  • więcej Tylny spoiler
    więcej Tylne
    światła LED
    więcej Tylne reflektory
    i światła przeciwmgielne
    więcej Sportowy tylny zderzak
    • Tylny spoiler Czarny błyszczący tylny spoiler i wkomponowane w niego trójkątne światło STOP dodają całej sylwetce sportowego charakteru.
    • Tylne światła LED System tylnych lamp idealnie współgra z wyrazistym tylnym zderzakiem oraz podkreśla charakterystyczny tył samochodu.
    • Tylne reflektory i światła przeciwmgielne Tylne reflektory i światła przeciwmgielne ułożono w sposób, który dodatkowo podkreśla atletyczną i stabilną sylwetkę pojazdu.
    • Sportowy tylny zderzak Śmiała bryła tylnego zderzaka została podkreślona charakterystyczną czerwoną listwą pomiędzy podwójnym, chromowanym wydechem.

WNĘTRZE

Kontrola i komfort

Ergonomiczne wnętrze Nowego i30 N zaprojektowano przede wszystkim z myślą o kierowcy tak, aby prowadzenie auta zapewniało najwyższy komfort jazdy oraz intuicyjną kontrolę nad pojazdem. Sportowe, kubełkowe fotele zapewniają komfort i wygodę podczas jazdy.

Kolor siedzeń

  • Tapicerka materiałowa
  • Tapicerka skórzana
  • Sportowa kierownica

    Kierownica N ma charakterystyczne niebieskie przeszycia i logo N. Wszystkie funkcje są w zasięgu ręki.
    Jeden przycisk umożliwi Ci wybór trybu jazdy lub włączenie systemu międzygazu,
    aby przyjemność z jazdy była jeszcze większa.

  • Nawigacja
    z 8-calowym ekranem dotykowym

    System nawigacji obejmuje program
    aktualizacji MapCare, dzięki czemu
    wszelkie niezbędne informacje dotyczące
    jazdy są wyświetlane na wygodnym,
    centralnie umiejscowionym
    8-calowym wyświetlaczu.

  • Deska rozdzielcza

    Układ elementów na desce rozdzielczej w i30N zadowoli najbardziej wymagających kierowców.
    Czerwona strefa obrotomierza zmienia się w zależności od trybu jazdy.
    Zerkając na deskę rozdzielczą możesz w łatwy sposób monitorować informacje
    o temperaturze oleju, momencie obrotowym czy doładowaniu.

  • Automatyczna klimatyzacja

    Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna umożliwia ustawienie idealnej
    temperatury zarówno dla kierowcy jak również dla pasażera z przodu.

  • System
    ładowania
    bezprzewodowego

    8-calowy ekran dotykowy oraz zaawansowany
    pakiet łączności zapewnią Ci najbezpieczniejszy
    dostęp do wszystkich funkcji, jakie oferuje
    Twój smartfon podczas jazdy.
    Masz również możliwość łatwo i wygodnie
    naładować swój telefon, dzięki
    systemowi ładowania bezprzewodowego.

  • Dźwignia zmiany biegów

    Manualna 6-stopniowa skrzynia biegów ma ergonomicznie
    zaprojektowany drążek z charakterystycznym niebieskimi
    przeszyciami i logo N. Zmiana biegów jest płynna
    i daje poczucie prawdziwie sportowej jazdy.

  • Stylowo i wygodnie

    Poznaj komfort, jakiego dotąd nie było.
    Charakterystyczne kontrastowe niebieskie
    przeszycia oraz logo N to znak rozpoznawczy lini N.
    Zaprojektowano je z myślą o Twoim komforcie i wygodzie,
    dlatego mają usztywniony odcinek lędźwiowy
    i regulowane poduszki siedzenia.

Nakładki progowe N

Stworzone w Namyang i dopracowane w Nürburgring, więc logo N oznacza najwyższą jakość.

Przedni podłokietnik

Rozsiądź się wygodnie. Przedni podłokietnik to także praktyczny schowek.

OSIĄGI

Liczy się moc.
Stworzony do jazdy. Wyjątkowe osiągi i30 N możliwe są dzięki nowemu silnikowi 2.0 T-GDI.
  • 2.0 T-GDi (250 KM)
    silnik benzynowy

    Opracowany na nowo czterocylindrowy silnik o pojemności 2 litrów z bezpośrednim wtryskiem dysponuje dużym momentem obrotowym, który można chwilowo zwiększyć o 8%. Nowy Hyundai i30 N ma napęd na przednie koła, 6-stopniową przekładnię manualną z biegami o większym przełożeniu oraz pierścień synchronizujący z włókien węglowych. Parametry te zostały tak dostrojone, aby mogły współpracować z ulepszonym nowym silnikiem N.


    Moc maks.
    250 KM
    Moment maks.
    353 Nm
  • 2.0 T-GDi (275 KM)
    silnik benzynowy

    Opracowany na nowo czterocylindrowy silnik o pojemności 2 litrów z bezpośrednim wtryskiem dysponuje dużym momentem obrotowym, który można chwilowo zwiększyć o 8%. i30 N ma napęd na przednie koła, 6-stopniową przekładnię manualną z biegami o większym przełożeniu oraz pierścień synchronizujący z włókien węglowych. Parametry te zostały tak dostrojone, aby mogły współpracować z ulepszonym nowym silnikiem N. Układ zbudowano z myślą o szybkiej zmianie biegów, a co za tym idzie - o niezwykłej przyjemności z jazdy.


    Moc maks.
    275 KM
    Moment maks.
    353 Nm
  • N-Kontrola trakcji
    i stabilności jazdy

    Opracowany przez nas system, kontroli trakcji i stabilności jazdy, jest jak dobry pilot,
    który wspomoże Cię, gdy będziesz tego potrzebować. Możesz także całkowicie go wyłączyć,
    aby odczuwać czystą przyjemności z jazdy.

  • N-System ułatwiający
    pokonywanie zakrętów

    Wspomaganie pokonywania wymagających zakrętów pozwala osiągnąć jeszcze większą przyjemność z jazdy.
    W tym celu i30 N został wyposażony w nowoczesny mechanizm różnicowy przedniej osi o ograniczonym
    poślizgu zaprojektowany przez Hyundaia, aby zapewnić lepszą przyczepność
    i stabilność podczas hamowania, wchodzenia, pokonywania i wychodzenia z zakrętów.

  • Układ wydechowy

    Podkręć głośność. Układ wydechowy ma możliwość regulacji dźwięku: od standardowego przy trybie Normal,
    poprzez głośniejszy tryb Sport, aż po tryb N, który zapewnia najlepsze efekty jak podczas wyścigowej jazdy.

Tryby jazdy

Aby każdy kilometr drogi wywoływał uśmiech, wystarczy nacisnąć przycisk, aby dopasować styl jazdy do Twojego nastroju.
Wybierz tryb: Eco, Normal, Sport, N i Custom. Różne tryby jazdy zmieniają charakter pracy samochodu,
dopasowując parametry silnika, amortyzatorów, system stabilizacji toru jazdy (ESC),
N System ułatwiający pokonywanie zakrętów, dźwięki silnika, układ kierowniczy oraz system międzygazu.

Właściwości układu napędowego, Zawieszenie, Reakcja silnika, Międzygaz, N-Kontrola trakcji i stabilności jazdy, Brzmienie układu wydechowego, Zawieszenie regulowane elektronicznie (ECS), Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy, System kontroli trakcji i stabilizacji pojazdu (ESC)
    Off Eco Normal Sport Sport+
Właściwości
układu napędowego
Reakcja silnika          
Międzygaz          
e-LSD          
Brzmienie układu wydechowego          
Zawieszenie Zawieszenie regulowane
elektronicznie (ECS)
         
Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy          
System kontroli trakcji
i stabilizacji pojazdu (ESC)
         

Kontrola startu

System Kontroli startu zapewnia najszybszy start.
Zapobiega uślizgowi kół, dzięki czemu możesz ruszyć
z miejsca niczym profesjonalny kierowca wyścigowy.

Międzygaz

Wystarczy, że naciśniesz przycisk na kierownicy,
aby redukcja biegów stała się szybsza i gładsza,
niezależnie od tego, czy jedziesz po ulicy,
czy po wymagającej górskiej drodze.
System międzygazu dostosowuje pracę silnika
do wymagań związanych ze zmianą biegów,
dzięki czemu zmniejsza zużycie mechanizmów.

BEZPIECZEŃSTWO


Najnowocześniejsze systemy wspierające kierowcę - dla bezpieczeństwa na drodze i spokoju ducha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • Asystent zapobiegania zderzeniu czołowemu (FCA)

    System działa w trzech etapach. W pierwszym, dzięki czujnikom kamer, wysyła sygnały wizualne i dźwiękowe, aby ostrzec o potencjalnej kolizji z pojazdem jadącym z przodu. W drugim etapie kontroluje siłę hamowania. W trzecim uruchamia system hamowania, aby zminimalizować ryzyko lub skutki zderzenia.

  • Ostrzeganie o możliwej kolizji z przodu (FCW)

    FCW wykorzystuje przednie kamery, aby wykryć możliwe kolizje z przodu pojazdu i ostrzega kierowcę o niebezpieczeństwie.

  • Asystent utrzymywania pasa ruchu (LKA)

    Przy prędkości powyżej 60 km/h system ostrzega kierowcę o możliwej niezamierzonej zmianie pasa ruchu. W przypadku wykrycia takich manewrów, wysyła sygnały dźwiękowe i akustyczne oraz, jeśli to konieczne, wprowadza korekty toru jazdy.

  • FCA
  • FCW
  • LKA
  • END
  • Asystent zapobiegania zderzeniu czołowemu (FCA)

    System działa w trzech etapach. W pierwszym, dzięki czujnikom kamer, wysyła sygnały wizualne i dźwiękowe, aby ostrzec o potencjalnej kolizji z pojazdem jadącym z przodu. W drugim etapie kontroluje siłę hamowania. W trzecim uruchamia system hamowania, aby zminimalizować ryzyko lub skutki zderzenia.

  • Ostrzeganie o możliwej kolizji z przodu (FCW)

    FCW wykorzystuje przednie kamery, aby wykryć możliwe kolizje z przodu pojazdu i ostrzega kierowcę o niebezpieczeństwie.

  • Asystent utrzymywania pasa ruchu (LKA)

    Przy prędkości powyżej 60 km/h system ostrzega kierowcę o możliwej niezamierzonej zmianie pasa ruchu. W przypadku wykrycia takich manewrów, wysyła sygnały dźwiękowe i akustyczne oraz, jeśli to konieczne, wprowadza korekty toru jazdy.

WYGODA

Nowy i30 N to samochód sportowy do codziennej jazdy, wyposażony w szereg funkcji, dzięki którym każda podróż będzie przyjemna - nawet ta do pracy.
  • Nawigacja z 8-calowym ekranem dotykowym System nawigacji obejmuje program aktualizacji MapCare,
    dzięki czemu wszelkie niezbędne informacje dotyczące jazdy są
    wyświetlane na wygodnym, centralnie umiejscowionym 8-calowym wyświetlaczu.
  • Asystent parkowania tyłem i przodem Czujniki umieszczone w przednim i tylnym zderzaku wykryją przeszkody,
    których możesz nie widzieć i poinformują Cię o tym, aby parkowanie przebiegło bezkolizyjnie.
  • 5 lat gwarancji bez limitu kilometrów Jak każdy Hyundai, i30 N został stworzony z zastosowaniem najwyższych standardów.
    5-letnia gwarancja bez limitu kilometrów to dla nas norma. Chcemy zapewnić Ci spokój ducha.
    Już nie musisz przejmować się samochodem - po prostu korzystaj z życia.
 

CENNIK

SILNIKI BENZYNOWE N Base N N Performance
2.0 T-GDI 6MT (250 KM) 119 900 ZŁ 129 900 ZŁ -
2.0 T-GDI 6MT (275 KM) - - 144 900 ZŁ


6MT - manualna skrzynia biegów

Cennik detaliczny PLN. Dotyczy samochodów z roku produkcji 2018. Cennik ważny od 2.11.2017 r.
Szczegóły oferty dostępne są na www.hyundai.pl oraz u Autoryzowanych Dealerów Hyundai.

SPECYFIKACJA

Oznaczenie silnika 2.0 T-GDI 2.0 T-GDI
SILNIK
Pojemność skokowa (cm3) 1998
Rodzaj rozrządu DOHC, IN/EX-CVVT
Układ paliwowy wtrysk bezpośredni
Rodzaj paliwa Bezołowiowa 95
Norma emisji spalin EURO VI
Liczba cylindrów/zaworów na cylinder 4 / rzędowy
Stopień sprężania 9,5:1
BIEGI
Skrzynia biegów 6MT
NAPĘD
Rodzaj napędu napęd przedni
OSIĄGI
Moc maksymalna (KM przy obr./min.) 250/6000 275/6000
Max. moment obrotowy (Nm przy obr./min.) 353/1450-4000 overboost 378/1750-3500 353/1450-4700 overboost 378/1750-4200
Prędkość maksymalna (km/h) 250
Przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) 6,4 6,1
ZUŻYCIE PALIWA
Cykl miejski (l/100 km) (A/T) 9,5 9,7
Cykl pozamiejski (l/100 km) (A/T) 5,5 5,7
Cykl mieszany (l/100 km) (A/T) 7,0 7,1
Emisja CO2 159 163
MIEJSC
Ilość miejsc siedzących 5
MASY
Minimalna masa własna (kg) 1400-1480 1429-1509
Max. masa całkowita (kg) 1950
Masa przyczepy z hamulcem (kg) (A/T) 1600
Masa przyczepy bez hamulca (kg) 700
WYMIARY
Długość/szerokość bez lusterek/wysokość (mm) 4335/1795/1451 (18”) 1447 (19”)
Rozstaw osi (mm) 2650
Rozstaw kół przód/tył (mm) 1557 (18”) | 1556 (19”) / 1566 (18”) | 1564 (19”)
Prześwit (mm) 136 (18”) / 132 (19”)
Miejsce na nogi z przodu/z tylu (mm) 1073 / 883
Od siedziska do dachu z przodu/z tyłu (mm) 994 / 977
Na wysokości ramion z przodu/z tyłu (mm) 1427 / 1406
Na wysokości bioder z przodu/z tyłu (mm)
BAGAŻNIK
Pojemność bagażnika VDA (I) (do okien/max) 395 / 1301 (bez belki usztywniającej) 381 / 1287 (z belką usztywniającą)
ZBIORNIK PALIWA
Pojemność zbiornika paliwa (I) 50
ZAWIESZENIE
Zawieszenie kół przednich Kolumna McPhersona
Zawieszenie kół tylnych Wielowahaczowe
KOŁA
Koła 7.5JX18” (AL), 8.0X19” (AL)
Opony 225/40 R18, 235/35 R19
Koło zapasowe Zestaw naprawczy lub dojazdowe